top of page
חיפוש

עו"ד פשיטת רגל

עודכן: 21 בדצמ׳ 2020


תגיות -#פשיטתרגל #עורךדין #חדלותפירעון

בחירת עורך דין הינה בחירה חשובה בחייכם, לפני שאתם מחפשים עורך דין פשיטת רגל כדאי שתקראו את הדברים הבאים ואז רצוי להתחיל את החיפוש אחר עו"ד מומחה, כבר בחיפוש הראשוני אתם תראו שיש הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום פשיטת רגל, בין אם זה באזור תל אביב ובין אם זה בכל אזור אחר בישראל. האם מכל עורך דין תוכלו לקבל שירות טוב? האם הוא יעניק לכם את הגנה והדרך הנכונה עבורכם? כדאי שתבדקו את הדברים הבאים:

 

  • מה הוותק והניסיון שלו בתחום ?

  • האם הוא זמין עבורכם בכל התהליך?

  • מה העלות הכללית ?

  • אלו הצלחות השיג ללקוחותיו ?


הטיימינג הוא הכל להצלחה בפש"ר

שאנשים מתחילים לצבור חובות בין אם זה בעסק או בחיים פרטים, לפני הכול יתעלמו מהמצב וינסו להדחיק את המפולת המתקרבת, מה שרוב האנשים לא מבינים, זה שהחובות האלה עם הזמן רק הולכים וגדלים כמו גלגל שלא נעצר. בין אם החובות שלכם הם למוסדות, בנקים וספקים שלכם, הצעד הראשון שחייבים לעשות הוא לעצור הכל! ולהגיע למשרד עורכי דין שמתמחה בניהול משברים כלכלים.




דודי לוי משרד עורכי דין - עו"ד םשיטצ רגל
צאו לדרך חדשה


פנו רק לעורך דין מומחה בתחום

אחד מהדברים שצריך לדעת על פשיטת רגל, זה שמדובר על הליכים די מורכבים בישראל החוקים משתנים לעיתים קרובות, ברוב המקרים מתוך מטרה לקצר את התהליכים ולשפר אותם עם זאת, למרות שניתן לקרוא היום מידע מורחב וגלוי ממקורות שונים כמו גוגל וכדומה - אודות פשיטת רגל, אין זה תחליף לעורך דין פשיטת רגל אשר למד את התחום וצבר בו הרבה מאוד ניסיון לאורך השנים וידע בדיוק איך להוציא אותכם לדרך חדשה. בפשיטת רגל לא מדובר רק על מחיקת החובות הקיימים אלא מדובר גם על התנהלות נכונה מול הרשויות והמוסדות והדרך הנכונה שתגיעו להסכם שתוכלו לעמוד בו, לכן אתם צריכים לבחור עורך דין שיהיה אחראי על התיק שלכם והביטחון שלכם ושיעשה הכול כדי שאתם תישנו טוב בלילה חשוב להבין שאיש מקצוע כמו עורך דין פשיטת רגל יוכל לקצר עבורכם את התהליכים עם תוצאות מקסימליות ובבטיחות מלאה.


מומחים בהליך החדש


אנשים רבים חושבים שאפשרות של פשיטת רגל היא האופציה האחרונה שלהם, לא באמת מבינים את הליך ומה הוא כולל. לכן אנו מציעים לכם פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות או התחייבות להבין במה בכלל מדובר ומה הוא הליך פשיטת רגל? שתי המטרות העיקריות של הליך כזה הן: מצד אחד לאפשר למחוק חובות ולצאת לדרך חדשה נטולת חובות, מבחינת המדינה המטרה של הליך כזה היא להצליח לגבות את החוב שמגיע לנושים בהתאם ליכולות החייב. בימינו הליך של פשיטת רגל בישראל מורכב מארבעה חלקים שונים והם: החלק של הגשת הבקשה לפשיטת רגל, החלק של צו הכינוס, החלק של ההכרזה על פשיטת רגל וצו ההפטר. כל אדם שמחליט להגיש בקשה לפשיטת רגל למעשה החייב רוצה להגיע לשלב שבו הוא מקבל צו הפטר כי זה אומר שהוא משוחרר מכל חובותיו וכי העניין סגור. צאו לדרך חדשה עם עו"ד דודי לוי מומחה בהליך פשיטת רגל שמלווה חייבים למעלה מ20 שנה עם אלפי לקוחות מרוצים.



עורך דין פשיטת רגל - משרד עורכי דין דודי לוי
עורך דין פשיטת רגל

122 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page